UCRAÏNA AL NOSTRE COR

Les nenes i els nens de 4t A i B, juntament amb les tutores i la Sílvia, la TIS, han fet una dinàmica sobre qüestions relacionades amb la guerra i la pau, per tal de valorar la situació que viu Ucranïa. Els infants, amb l’activitat han treballat els valors que es poden transmetre amb frases i dibuixos i, així de pas, donar un cop de mà a la gent més necessitada.
El Murat, alumne de 4t A, és ucraïnès i la seva imatge es troba al centre del mural de la seva classe. Això li ha suposat una sorpresa agradable i li ha permès sentir que està recolzat pels seus companys/es de l’aula.
La classe de 4t B ha fet la mateixa temàtica, però amb unes mans pintades pels propis alumnes amb missatges positius i encoratjadors.
Cliqueu la imatge per veure més fotos: