2n: TINC UNS AMICS I AMIGUES A NICARAGUA

L’alumnat de 2n ha après moltes coses d’un país que no coneixia gaire: NICARAGUA. Ha vingut la Júlia, qui ens ha explicat la cultura i manera de viure que tenen les persones d’aquell país, els paisatges, els boscos i els animals. Els ha agradat molt la dinàmica i fins i tot han ballat una dansa típica nicaragüenca!

Per què fem aquesta activitat?

L’activitat “Tinc uns amics i amigues a Nicaragua”, permet familiaritzar-se amb la cultura de Nicaragua i els acosta una altra realitat.

De la mà de la Júlia (de l’ONG Mirades del Món) i la seva maleta nicaragüenca, els infants han viatjat fins el país centre-americà i han pogut observar a través de les imatges i vídeos el dia a dia dels infants, com són les seves escoles, etc.

De la maleta anaven sortint banderes, vestits, cafè, la moneda típica, etc.

La dinàmica permet que els alumnes reflexionin sobre les diferències i similituds de una part diferent del món a la nostra.

Aquí teniu les fotos: https://drive.google.com/drive/folders/1HsQRqLJuM6oPTFKCCJ9sIpafTCbpsBpO?usp=sharing