THANKSGIVING DAY

Les festivitats dels diferents països del món de parla anglesa són una oportunitat per treballar la llengua anglesa de manera més divertida a l’aula, al mateix temps que aprenem sobre les diferents cultures d’arreu del món. Els infants de l’escola mostren molt interès i estan motivats per realitzar les diferents activitats que es proposen a l’aula.

Els nens i les nenes de 1r fins a 6è a l’àrea d’anglès han fet diferents activitats per la festa de Thanksgiving day.

Els infants de 1r i 2n van copiar de la pantalla gran el menjar típic que no pot faltar en una celebració de Thanksgiving, el Gall dindi (Turkey). Mitjançant el visionat d’un vídeo van escoltar i veure una història que explicava el sentit d’aquesta festa i perquè és tan important pels nord americans. També van cantar una cançó amb vocabulari d’aquesta festivitat. Els de 2n van copiar frases de la pissarra, prèviament treballes, donant les gràcies per allò que van decidir que estaven agraïts.

Els infants de 3r van resseguir el contorn d’una fulla, en papers de diferents colors, la van retallar i la van penjar a la cartellera d’anglès del passadís juntament amb altres fulles reals que cauen durant la tardor. Van veure una història per saber com va començar aquesta celebració i van cantar una cançó típica d’aquesta festa.

Els nens i nenes de 4t i 5è van treballar vocabulari típic d’aquesta festa amb una sopa de lletres, també van llegir frases per aprendre l’estructura gramatical a l’hora de donar les gràcies per allò que es senten agraïts.

Els alumnes de 6è van fer una manualitat d’un gall d’indi i van escriure coses de les quals estan agraïts. Prèviament, vam treballar a l’aula l’origen de la festivitat i el què es fa actualment aquest dia a Amèrica del nord.

Cliqueu a sobre de les imatges següents per obrir l’àlbum i poder veure totes les fotos: