COMENCEM A ASSAJAR LES NADALES!

El trimestre ha passat ràpidament i s’acosten les festes nadalenques. Com cada any, les mestres de Petits, la mestra Magda i la mestra Laia d’Anglès ja han començat a assajar les nadales a Primària per al Festival de Nadal on, cada classe, cantarà una nadala que esperem us agradi molt. Si voleu practicar des de casa una mica, podeu clicar els enllaços i escoltar les diferents cançons.

I3 A: L’avet feliç
I3 B: Ja ha arribat el Tió
I4 A: Llums de Nadal
I4 B: Una estrella
1r: Little snowflake
2n: Bona nit
3r: A tots, Bon Nadal!
(Adaptació de la cançó de José Feliciano Feliz Navidad, on l’alumnat desitja Bon Nadal en tots els idiomes que parlen els alumnes de l’escola).
Lletra per descarregar:
4t: Avui és Nadal
5è: Interpretaran dues cançons:
-All is love (En anglès)
-El rabadà (Cançó de La Gran Nadala 2023 de Canal Reus TV).
: Interpretem amb l’ukelele:
-Amb el cor ben content
-És Nadal!