I5: TALLERS DE LLENGUA

Els nens i les nenes d’I5 continuen gaudint del camí de la lectoescriptura amb els tallers de llengua que realitzen cada dijous i divendres al matí. En aquests tallers els infants troben diferents propostes i diversos materials per treballar (de manera més manipulativa, vivencial i a través del joc) la consciència fonològica, el traç… on l’alumne/a pren el paper principal de l’activitat i la mestra li fa de guia, acompanyant-lo en el seu procés d’aprenentatge.

Els objectius que volem aconseguir, a més del treball de la lectura i escriptura, són:

– Potenciar l’autonomia dels nostres alumnes.

– Fer uns aprenentatges funcionals i significatius.

– Ampliar i reforçar el vocabulari que es va treballant.

– Gaudir de l’activitat compartida amb els altres companys i companyes.

– Fomentar la cooperació i el treball en equip.

– Motivar als nostres alumnes en aquest aprenentatge.

Cliqueu les següents imatges i veureu totes les fotos de les diferents sessions que hem anat realitzant. Esperem que us agradin!