SORTIDA A L’AVELLANA DE RIUDECOLS

Benvolgudes famílies,

Durant el mes d’octubre, les diferents classes de l’escola han fet una sortida per fomentar la convivència en un entorn natural com ha estat la finca l’Avellana de Mas d’en Cabré, a Riudecols. Allà, han participat en diferents activitats com ara diversos tallers, una gimcana a través dels contes d’emocions, diversos contacontes, etc.

Aquí teniu els diferents àlbums de fotos:

P4: ÀLBUM L’AVELLANA

P5: ÀLBUM L’AVELLANA

1r: ÀLBUM L’AVELLANA

2n: ÀLBUM L’AVELLANA

3r: ÀLBUM L’AVELLANA

4t A: ÀLBUM L’AVELLANA

4t B: ÀLBUM L’AVELLANA

5è: ÀLBUM L’AVELLANA

6è A-B-C: ÀLBUM L’AVELLANA

6è C: ÀLBUM L’AVELLANA

En què ha consistit la sortida?

La idea de la sortida sorgeix de l’evolució d’una activitat que es va dur a terme a l’escola el curs passat a la comunitat dels Mitjans: Cuentropía.

Què és Cuentropía?

És un país imaginari ideat per una psicòloga i una educadora social, on els contes sobre emocions i valors són els protagonistes. Les dues monitores volen compartir les seves aficions per la lectura i fomentar l’ús dels contes com a eina educativa, lúdica i terapèutica.

Per què contes de emocions?

La bibliografia que es treballa a Cuentropía obre finestres a la connexió, al diàleg i a la trobada emotiva i a la comunicació.

Per què a l’Avellana de Riudecols?

Es tracta d’un indret únic, diferent, personal on tothom se sent benvingut. La finca vol transmetre el sentiment de llar, benestar, de records, de dolçor, de dedicació, de convivència amb la natura. En definitiva, és un lloc on sembla que el temps s’atura per desconnectar i gaudir del moment.

Per què la sortida ha tingut un cost zero?

Les escoles han rebut durant el curs 2020/2021 una dotació econòmica dins del marc del Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE).

Per a més informació del PMOE, cliqueu l’enllaç següent:

#TotsFemEscola #TransformacióEducativa #EinesPelCanvi