1r: CONEIXEM ELS ESPAIS DE L’ESCOLA!

Els i les alumnes de 1r han estat treballat a medi l’entorn més proper i aquest és l’edifici de primària de l’escola. Han estat investigant, espiant i descobrint els nous espais de l’escola, què s’hi fa i què hi ha a dins. Hem gaudit molt passejant pels passadís, observant als i les companys i companyes i els/les mestres de l’escola.

El producte final de totes les activitats que hem fet en aquesta unitat ha estat un vídeo per les famílies per tal que coneguin els espais de l’escola ja que degut a la COVID no els podem acompanyar presencialment. Per aquest motiu, us hem fet un tour en video.

Esperem que us agradi!

Enllaç del video: https://photos.app.goo.gl/boAqYZUUQTfC1SjL7