L’AULA DE LES EMOCIONS

L’Escola disposa d’un acollidor i magnífic espai: L’AULA DE LES EMOCIONS. La Sílvia, la tècnica d’integració social (TIS) ens explica com funciona.

Com treballem les emocions?😊
Per ensenyar als alumnes a comprendre les pròpies emocions és útil que es formulin la pregunta: Per què em sento així?
A la nostra aula de les emocions treballem amb diferents materials, com ara el llibre de El monstre de Colors, fitxes, jocs cooperatius, dinàmica de grups…
A través del diàleg s’ajuda els alumnes a saber gestionar aquestes emocions, les quals són molt importants en el nostre dia a dia.
Així que… les emocions són colors… els colors són vida!❤️