6è: SORTIDA AL COSMOCAIXA

El divendres 12 de maig, les nenes i els nens de 6è van anar d’excursió al Museu de la Ciència CosmoCaixa de Barcelona, per tal de fer la visita guiada per la sala Univers i participar en el taller “Fenòmens Elèctrics”.

CosmoCaixa és un dels museus pioners de la ciència a Europa on es pot gaudir de múltiples activitats, espais, exposicions temporals i tallers. Els alumnes van fer un recorregut interactiu per la sala Univers, per l’espai Kósmos i pel Planetari. Un dels espais que més va cridar l’atenció als alumnes va ser el bosc inundat. Aquest espai recrea un fragment de la selva amazònica, un ric i fràgil ecosistema en què poder descobrir autèntics tresors mediambientals i científics en els seus tres àmbits (sota terra, a l’aigua i des de l’aire), cosa que contribueix a crear consciència sobre la necessitat de preservar-ho.

A més, els alumnes van participar en el taller “Fenòmens Elèctrics” que consta d’una sèrie d’experiments participatius, vistosos i divertits per descobrir que l’electricitat és un fet natural i que està present en tots els materials que ens envolten.

Els nostres alumnes van gaudir d’una interessant experiència i s’ho van passar d’allò més bé. Cliqueu les següents fotos per veure tot l’àlbum: