5è: LA GUÀRDIA URBANA ENS MOSTRA LA MOBILITAT DEL FUTUR

Els alumnes de 5è han rebut la visita de l’agent de la Guàrdia Urbana, Pedro del Toro, per parlar-los de la «Mobilitat saludable, sostenible, segura i connectada», tema escollit per al programa Infants Ciutadans.
Durant la sessió teòrica, s’han explicat diferents aspectes sobre les causes i efectes del canvi climàtic a la ciutat. També s’ha explicat quin és el camí a seguir, i sobre quins projectes s’està treballant per tal de millorar la qualitat de vida del ciutadans de Reus pel que fa a la contaminació i, al mateix temps, com millorar la mobilitat.
Aquesta activitat ha de servir per a que els nostres alumnes comencin el procés participatiu per tal de cercar propostes i idees per millorar la mobilitat a la nostra ciutat. Les idees recollides seran presentades pels delegats a la sessió que tindrà lloc el proper mes, tal i com marca el calendari del programa Infants Ciutadans.
Cliqueu a sobre de les següents fotos per veure tot l’àlbum: