FIRA DE L’#ADNPRIM!

El passat dimarts, 30 d’abril a la tarda, vam gaudir de la primera Fira de l’#ADNPrim on, les famílies, vau poder veure la metodologia de treball de l’escola, és a dir, com els vostres fills i filles aprenen i treballen dia a dia.

Distribuïts en diferents espais de l’escola, els alumnes van anar explicant com duem a terme els tallers de Llengua, els espais artístics i l’Experimenta. Van estar encantats que les famílies poguéssiu estar al seu costat. I és que, com a mestres, pensem que és imprescindible que pugueu conèixer de primera mà el dia a dia de l’escola i compartir les metodologies amb vosaltres per prendre consciència sobre com aprenen els vostres fills i filles.

Moltes gràcies a tots i totes que heu fet possible la Fira i a aquells que heu pogut gaudir-la amb nosaltres.

Voleu veure com ho vam viure? Cliqueu a sobre de les següents imatges i podreu veure tot l’àlbum:

#ADNPrim #TotsFemEscola