US ESPEREM A LA FIRA DE L’#ADNPRIM!

El dimarts, 30 d’abril a la tarda, farem la Fira de l’#ADNPrim on podreu veure la metodologia de treball de l’escola, és a dir, com els vostres fills i filles aprenen i treballen dia a dia.
Els alumnes de l’escola us explicaran com duem a terme… Llegeix més»

LLIBRE-GIMCANA PER EUROPA SENSE SORTIR DE L’ESCOLA!

Com ja sabeu, som una escola Erasmus+ i també som una escola amb gust per la la lectura i pels contes. És per això que les nenes i els nens de l’escola han participat en una “gimcana literària” preparada per Cuentropía, en la qual, a… Llegeix més»

5è: FEM JOCS COOPERATIUS A EDUCACIÓ FÍSICA

Aquests primers dies del tercer trimestre, a Educació Física, les nenes i nens de 5è han treballat jocs cooperatius per preparar l’activitat “No passis de roda a roda”.
Els jocs cooperatius fomenten la inclusió, siguin quines siguin les capacitats dels infants. A més es té en… Llegeix més»

2n: VISITA A LA COMISSARIA DELS MOSSOS D’ESQUADRA

Els alumnes de 2n hem visitat la Comissaria dels Mossos d’Esquadra de Reus. Un dels Mossos ens ha rebut i ens ha explicat quines funcions fan, què hem de fer si els necessitem, els materials que utilitzen… També hem vist com és la oficina de… Llegeix més»

A I3 GAUDIM DELS DIFERENTS TALLERS DE LLENGUA I DE MATEMÀTIQUES

Els TALLERS de llengua i matemàtiques a infantil es treballen des d’inici d’I3.
En aquests tallers es pretenen treballar aspectes més específics de manera manipulativa i/o a través del joc i acompanyats per les/els mestres. Cada taller es compon de diferents propostes que pretenen treballar uns… Llegeix més»

5è: QUALITATS FÍSIQUES BASIQUES I INICIACIÓ A L’ATLETISME

Aquest 2n trimestre hem estat treballant les qualitats físiques bàsiques per mitjà de jocs i amb una introducció a les nocions bàsiques de l’atletisme i en especial les que es treballaran al llarg del temps.
Córrer, saltar i llançar són les activitats bàsiques de l’atletisme i… Llegeix més»

ANIMA’T A VENIR A EXPLICAR UN CONTE!

Benvolgudes famílies!
A partir del 3r trimestre posarem en marxa les sessions de contacontes familiars. Només us demanem que, juntament amb els vostre fill/a escolliu un conte que us agradi i vingueu a explicar-lo a la resta de la classe. Animeu-vos i envieu un correu al… Llegeix més»

NOUS ESPAIS AL NOSTRE PATI

Des de fa un temps, el nostre pati va incorporant novetats per tal de convertir-se en un entorn més atractiu, natural i un espai d’aprenentatge a l’aire lliure. Al llarg d’aquests mesos hem incorporat un nou sorral al pati dels petits i un umbracle. Al… Llegeix més»

6è: PROJECTE INSPIRA

Durant aquests dies, les nenes i els nens de 6è estan participant en el Projecte INSPIRA, el qual té com a principal objectiu fomentar la vocació tecnològica de les noies. Es basa en sis sessions de treball impartides per professionals del món de la investigació,… Llegeix més»

5è: BASKET BEAT

Les nenes i els nens de 5è han participat en la iniciativa Basket Beat, que té per lema “Moviment, art, educació i acció social”. Es tracta d’una entitat que promou l’acompanyament a les persones a través de fer música en grup i amb ajuda de… Llegeix més»

LA NOSTRA BIBLIOTECA: UN ESPAI, MOLTS MONS!

La nostra biblioteca és el punt de partida d’alguns dels objectius que tenim com a escola, com són el gust per la lectura i el foment de l’hàbit lector. Des de fa un temps l’espai de la biblioteca està immers en un procés de transformació… Llegeix més»

4t: LABORATORI DE CONTES AMB CUENTROPIA

Els alumnes de 4t ens hem endinsat de nou en el món dels contes amb la visita de l’Elena de Cuentropia, que ha convertit la Biblioteca de l’escola en un laboratori de contes amb la seva maleta màgica plena de contes.
L’activitat ha començat amb la… Llegeix més»

ELS INGREDIENTS PER A UN CARNAVAL COM CAL!

Per fi, i amb el permís de la pluja hem pogut celebrar el carnaval! Com que aquest any celebrem els 50 anys de l’escola ens hem disfressat amb els diferents ingredients per fer un bon pastís! No hi ha faltat res!
Us deixem amb les… Llegeix més»

TOTS FEM ESCOLA!

Benvolgudes famílies,
S’apropa l’època de les preinscripcions. Aquest any ens hi juguem la segona línia, necessitem molts nens i nenes que vinguin a la nostra escola, per tornar a ser escola de dues línies.
Us agraïrem si podeu fer difusió de l’escola a totes les persones que… Llegeix més»

3r: LABORATORI DE CONTES AMB CUENTROPÍA

Les nenes i els nens de 3r han rebut de nou la visita de la Sara de Cuentropía, la qual els ha portat el seu “laboratori de contes”.
L’objectiu és generar un espai de seguretat, de confort i de benestar on podem compartir emocions, pensaments i… Llegeix més»