US ESPEREM A LA FIRA DE L’#ADNPRIM!

El dimarts, 30 d’abril a la tarda, farem la Fira de l’#ADNPrim on podreu veure la metodologia de treball de l’escola, és a dir, com els vostres fills i filles aprenen i treballen dia a dia.

Els alumnes de l’escola us explicaran com duem a terme els diferents aprenentatges. Ja sabeu que a tots els alumnes els encanta que les famílies els vinguin a veure i com a mestres pensem que és imprescindible que pugueu conèixer de primera mà el dia a dia de l’escola.

Els tutors/es us enviaran un correu electrònic amb la franja horària en la que exposarà el vostre fill/a a les 15:15 h o les 15:45 h. En acabat podreu visitar la resta de l’escola.

La fira s’acabarà a les 16:15 h de la tarda i els alumnes sortiran amb normalitat a les 16:30 h.

Esperem que gaudiu molt de la Fira!

Gràcies per la vostra col·laboració!