TREBALLEM LA FESTA DE HALLOWEEN A ANGLÈS

Els nens i les nenes de 1r fins a 6è, a l’àrea d’anglès, han fet diferents activitats de Halloween.

Els infants de 1r van fer unes “Pumpinkin puppets” que van pintar. Mitjançant la visió d’un vídeo van aprendre que la carabassa representa la cara de Halloween. També van cantar una cançó amb vocabulari d’aquesta festivitat.

Els infants de 2n curs van pintar i van punxar, amb el punxó, una “Pumpkin Mask”, van visionar un vídeo amb l’explicació d’on ve el Halloween i perquè es celebra en aquesta època de l’any i van cantar la cançó amb el vocabulari típic d’aquesta celebració.

Els infants de 3r van escriure paraules amb el vocabulari tradicional de Halloween i les vam penjar a la cartellera del passadís, van dibuixar fantasmes per penjar a l’aula encantada i també van veure l’explicació del perquè d’aquesta festivitat i des de quan celebrem aquesta tradició.

Els infants de 4t i 5è que formen part de la comunitat de grans van participar amb el “Pumpin challenge” en diferit. Al mateix temps van realitzar exercicis per consolidar el vocabulari relacionat amb aquesta festivitat i van descobrir paraules noves.

Els i les alumnes de 6è van dissenyar una disfressa, la van confeccionar i van ser els protagonistes de la classe encantada que vam muntar a l’escola. Van treballar molt per tal de poder explicar la seva disfressa en anglès, per posteriorment, poder-la confeccionar.

La resta de cursos de 1r a 6è van passar per la classe encantada i s’ho van passar d’allò més.

La comunitat de grans va fer un “Pumpking challenge” amb el Nathan, un nen d’Estat Units que els va anar dient els passos per videoconferència als nens i nenes de 6è i per vídeo a la resta d’alumnes de la comunitat de grans de l’escola. Va ser una activitat molt divertida. Els i les més grans de l’escola van poder fer-li preguntes i interactuar amb ell durant la videoconferència. Va ser molt divertit i motivador pels infants.

Cliqueu les fotografies per veure tot l’àlbum: