INFORMACIÓ PREINSCRIPCIONS PRESENCIALS CURS 2020 / 2021

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, durant aquesta setmana s’han pogut fer les preinscripcions pel curs 2020 / 2021 de manera telemàtica.

Les famílies que encara no l’heu pogut fer, podeu agafar cita prèvia per fer-la de manera presencial a l’escola del dimarts 19 al divendres 22 de maig a través del següent enllaç*:

*(Per tal que l’enllaç funcioni correctament cal obrir-lo en una pestanya nova utilitzant el botó dret)

Recordeu portar tota la documentació (veure última publicació) i ser puntuals a la hora que reserveu.

El centre posarà a la vostra disposició mascaretes i guants així com gel desinfectant a base d’alcohol. És important mantenir la distància prudencial d’entre un i dos metres entre les persones.

Per qualsevol dubte, us atendrem a través del correu info@escolaferreriguardia.com i/o  al telèfon 677 09 12 08 (de 9h a 13h).

Salutacions

Queridas familias,

Como sabeis, durante esta semana se han podido realizar las preinscripciones para el curso 2020 / 2021 de forma telemática.

Las familias que aun no la han podido realizar, pueden pedir cita previa para hacer este trámite de forma presencial en la escuela des del martes 19 al viernes 22 de mayo a traves del siguiente enlace*:

*(Para que el enlace funcione correctamente debe abrirse en una pestaña nueva utilizando el botón derecho)

Recordad llevar toda la documentación necesaria ( ver ultima publicación ) y ser puntuales con el horario de la reserva.

El centro pondrá a vuestra disposición mascarillas, guantes y gel hidroalcohólico desinfectante. Serà imprescindible mantener las distancias de seguridad, de entre uno y dos metros, entre personas. POr lo que os pedimos vuestra colaboración.

Ante cualquier duda, os atenderemos a través del correo info@escolaferreriguardia.com y/o en el teléfono 677091208 en horario de 9h a 13h

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *