ACTUALITZACIÓ INFORMACIONS PREINSCRIPCIÓ CURS 2020 – 2021

Benvolugudes famílies,

Les dates de preinscripció per al proper curs seran del 13 al 22 de maig preferiblement de forma telemàtica.

En cas de no poder fer aquest tràmit telemàticament i haver de fer-lo de manera presencial caldrà demanar cita prèvia.

Per dubtes o informacions sobre la cita prèvia podeu escriure’ns a info@escolaferreriguardia.com i/o trucar al 677 09 12 08.

L’ horari d’ atenció telefònica serà de 9h a 13h i de 17h a 19h.

Als enllaços, trobareu pas a pas, tota la informació necessària per poder realitzar aquest tràmit així com la documentació necessària que haureu d’adjuntar o portar.

Moltes gràcies

Queridas familias,

Las fechas de pre-inscripción para el próximo curso serán del 13 al 22 de mayo y se realizará preferiblemente de forma telemática.

En caso de no poder realizar este trámite telemáticamente i tener que hacerlo presencialmente deberéis pedir cita previa.

Para dudas e informaciones sobre la cita previa podéis escribirnos en info@escolaferreriguardia.com y/o llamar al 667 09 12 08.

El horario de atención telefónica será de 9h a 13h y de 17h a 19h.

En los enlaces adjuntos, encontrareis paso a paso, toda la información necesaria para poder realizar este trámite así como la documentación necesaria.

info web preinscripció 20-21 (castellano)

info web preinscripció 20-21 (català)