VIDEOCLIP NEL•LO C

Felicitats a l’alumnat del Ferrer i Guàrdia per fer-ho tant bé i agraïment un cop més a la plataforma per la llengua per fer-ho possible.
L’escola catalana acull, acompanya, educa i ensenya valors de llibertat per a formar ciutadans lliures responsables i crítics
❤️

VISITA DE L’OPEN ARMS

Avui, l’assessora pedagògica de l’Open Arms, l’Àngeles Schojaer, ha vingut a l’escola després de que la tripulació del vaixell s’emocionès amb el vídeo que van fer els alumnes de 6è. Ens ha explicat com està avui dia la situació al Mediterrani, la situació dels migrants,… Llegeix més»

CAMÍ A L’ESCOLA

El divendres passat l’alumnat de 5è i 6è vam anar al Centre Cívic a veure una obra de teatre anomenada  “Camí a l’escola”.  Està basada en la història del documental “Camí a l’escola” de Pascal Plisson i que la companyia Campi qui Pugui l’ha convertit en una obra de teatre resumint totes les històries en una: la de tres germanes que han d’arribar al seu destí, l’escola, travessant infinitat d’aventures sempre amb el somriure en la boca.

Imatges de Campi qui Pugui.