Reunions d’inici de curs

REUNIONS D’INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Volem informar-vos que la propera setmana es faran les reunions del grup classe del vostre fill/a. És molt important que assistiu a les reunions per poder conèixer a l’equip docent, les dinàmiques del curs que tot just ara comença i altres… Llegeix més»

ENTRADES I SORTIDES

Bon dia,
Atenent a les directrius del departament d’Educació, aquest curs mantindrem les entrades i sortides de l’alumnat esglaonades i per portes d’accés diferents. Us demanem màxima puntualitat i seguir les normes sanitàries, evitant acumulacions i mantenint sempre la distància de seguretat.
Recordeu que les famílies no… Llegeix més»

BON INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Ens retrobem, després de les vacances d’estiu, el dilluns 13 de setembre.
Aquest curs 2021-2022 recuperem a PRIMÀRIA l’horari  de les 8:30 a 13 hores i de 15 a 16:30. Els nens i nenes d’educació infantil  (P3, P4 i P5) començaran a les 9:30, la… Llegeix més»

Durant el curs es fan moltes comunicacions en paper. Per estalviar en temps i diners, s’ha decidit que a partir de gener les circulars de  l’escola es faran a través del Telegram i es deixaran de fer les comunicacions en paper, progressivament .
A continuació us… Llegeix més»

VIDEOCLIP NEL•LO C

Felicitats a l’alumnat del Ferrer i Guàrdia per fer-ho tant bé i agraïment un cop més a la plataforma per la llengua per fer-ho possible.
L’escola catalana acull, acompanya, educa i ensenya valors de llibertat per a formar ciutadans lliures responsables i crítics
❤️

VISITA DE L’OPEN ARMS

Avui, l’assessora pedagògica de l’Open Arms, l’Àngeles Schojaer, ha vingut a l’escola després de que la tripulació del vaixell s’emocionès amb el vídeo que van fer els alumnes de 6è. Ens ha explicat com està avui dia la situació al Mediterrani, la situació dels migrants,… Llegeix més»