Plantem bulbs

Els nens i nenes de la classe dels Pingüins de P5 hem plantat bulbs i ara els cuidarem a la nostra classe tot veient com creixen.

Informació preinscripció curs 2020 – 2021

Previsió de les dates del procés de preinscripció que estableix el departament d’educació per al curs escolar 2020 – 2021
Presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria
    del 23 de març a l’1 d’abril de 2020

Un tastet dels ambients d’infantil

EL ZOO. COMENCEM A TREBALLAR EL PROJECTES

UN  COP  HEM  VISITAT EL  ZOO  COMENÇAREM  A  TREBALLAR  LES  GIRAFES  I  ELS  MICOS  I  MONES. PARES, NECESSITEM  QUE  PORTEU  INFORMACIÓ , ANEU  A  LA  BIBLIOTECA, MIREU  PER  INTERNET… I  PARLEU  AMB  ELS  VOSTRES  FILLS.

NECESSITEM QUE ELS PARES DELS MICOS I MONES ENS PORTEU INFORMACIÓ… Llegeix més»

Circulars/Circulares Telegram

Durant el curs es fan moltes comunicacions en paper. Per estalviar en temps i diners, s’ha decidit que a partir de gener les circulars de  l’escola es faran a través del Telegram i es deixaran de fer les comunicacions en paper, progressivament .
A… Llegeix més»