Anem al cinema!

El divendres 9 de novembre els alumnes de 3r vam anar al cinema Girona de Barcelona i vam veure la pel·lícula “Jacob i el llop” en català. Aquesta activitat forma part del cicle de cinema dels drets dels infants que realitza l’ajuntament de Barcelona. Per… Llegeix més»

Circulars/Circulares Telegram

Durant el curs es fan moltes comunicacions en paper. Per estalviar en temps i diners, s’ha decidit que a partir de gener les circulars de  l’escola es faran a través del Telegram i es deixaran de fer les comunicacions en paper, progressivament .
A… Llegeix més»

Sortida “energètica”

Les classes de 5è hem marxat d’excursió per aprendre com funciona l’energia. Hem realitzat un taller sobre estalvi energètic i un altre sobre les diferents fonts d’energia.
Mitjançant, jocs, recerca i experimentació hem pogut entendre quins son els millors recursos energètics per ajudar al medi… Llegeix més»