Circulars/Circulares Telegram

Durant el curs es fan moltes comunicacions en paper. Per estalviar en temps i diners, s’ha decidit que a partir de gener les circulars de  l’escola es faran a través del Telegram i es deixaran de fer les comunicacions en paper, progressivament .
A… Llegeix més»

Anem al cinema!

El divendres 9 de novembre els alumnes de 3r vam anar al cinema Girona de Barcelona i vam veure la pel·lícula “Jacob i el llop” en català. Aquesta activitat forma part del cicle de cinema dels drets dels infants que realitza l’ajuntament de Barcelona. Per… Llegeix més»

Sortida “energètica”

Les classes de 5è hem marxat d’excursió per aprendre com funciona l’energia. Hem realitzat un taller sobre estalvi energètic i un altre sobre les diferents fonts d’energia.
Mitjançant, jocs, recerca i experimentació hem pogut entendre quins son els millors recursos energètics per ajudar al medi… Llegeix més»