TORNEM A L’ESCOLA

Després d’unes bones vacances i de gaudir en família de les festes de Nadal, hem tornat a l’escola amb molta il·lusió. Hem estat xerrant sobretot el que ha passat fora de l’escola aquests dies, ens agrada molt compartir amb les nostres amistats tot allò que hem viscut, són unes dates molt especials per a nosaltres.

El més divertit de tot ha estat trobar-nos amb els regals que els reis ens varen deixar la matinada del 6 de gener. Cada aula ha trobat uns regalets, els quals gaudirem i compartirem tots plegats, hauríeu d’haver vist les cares d’emoció quan ho hem trobat!

Hem aprofitat per parlar sobre la tradició dels Reis mags d’orient. Conèixer les tradicions sempre agrada, però més si es tracta d’històries tan màgiques com aquesta: l’origen dels Reis Mags d’Orient. I és que cada any, tant petits com grans esperem amb ànsia aquest dia per festejar una tradició que està envoltada de regals, il·lusions, somriures i molta màgia, i protagonitzada per tres Reis que arriben a qualsevol casa de qualsevol racó del món.

Cada 5 de gener la nit es torna muda, mentre els nens intenten dormir amb nerviosisme, una intranquil·litat causada per la il·lusió, esperant que Melcior, Gaspar i Baltasar els hi portin totes aquelles coses que han escrit a la Llista de Regals dels Reis Mags. Molts senten les passes dels camells caminar per casa, d’altres veuen estrelles brillar anunciant que ja s’apropen a les seves llars i d’altres dormen esperant que arribi, per fi, el matí i puguin obrir els seus regals!

I aquí a la nostra escola, podem dir que han deixat una empremta que ben segur, no oblidarem!

Gràcies, REIS MAGS D’ORIENT!

Meri