PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS DE L’AJUNTAMENT

Ja es poden votar els pressupostos participatius!!!

25- Millorem l’entrada del Ferrà
31- Pèrgoles al pati de l’escola Josep Ferrà i Esteva

Comptem amb la vostra col·laboració!!!

Recordeu que el Ferrà és la vostra escola!!!

Des del 15 de novembre fins el 15 de desembre podreu votar.

Si no sabeu com fer-ho, us ajudarem a l’escola.

25 – Millorem l’entrada del Ferrà

– A on es faria?

C/. Cebrià Montserrat, 77

Escola Josep Ferrà i Esteva

– En què consisteix?

L’obra consisteix en fer una entrada més ampla i segura que la que hi ha actualment a la porta principal de l’escola.

Hi hauria dues portes: una porta corredissa d’uns 3 metres i una porta d’un metre al seu costat.

Un tros de paret es tiraria al terra, augmentant l’espai de vorera.

S’instal·laria una videocàmera de seguretat.

– Per què creus que aquesta inversió és necessària?

A les hores punta d’entrada i sortida del centre hi ha uns 450 alumnes que entren i surten, més els familiars que els acompanyen. La porta actual és de poc més d’un metre d’amplada i dificulta l’accés al centre, provocant aglomeracions i poca distància de seguretat entre els alumnes pel tema de la covid-19.

Amb el nou disseny s’aconseguiria una entrada més ampla A les hores punta s’obriria la porta corredissa i durant el dia la porta petita.

La videocàmera augmentaria la seguretat dels alumnes perquè ens permetria veure qui vol accedir o sortir del centre.

– Els destinataris directes seran?

Els 450 alumnes del centre, els seus familiars i totes aquelles persones que vulguin accedir a l’escola.

– El cost aproximat: 25.000€

31 – Pèrgoles al pati de l’escola Josep Ferrà i Esteva

– A on es faria? L’actuació es faria al pati de l’escola Josep Ferrà i Esteva, al c/ Cebrià Montserrat, 77.

– En què consisteix? Instal·lació de pèrgoles en punts estratègics del pati de l’escola, concretament en tres punts.

– Per què creus que aquesta inversió és necessària? Actualment el pati és un espai sense ombres ni zones cobertes, de manera que els dies de calor intensa, que cada vegada són més freqüents, els infants no disposen de cap espai confortable, tant els més grans que potser seurien als bancs a l’ombra, com els més petits que gaudirien del sorral.

– Els destinataris directes seran? Els destinataris directes serien els/les alumnes de l’escola, de tots els nivells.

– El cost aproximat: 30.000€