Celebrem el dia de la Pau: construïm un futur millor per a tots

Cada any, el Dia de la Pau ens brinda l’oportunitat de reflexionar sobre la importància de la pau i la seva preservació en un món que sovint es troba immers en conflictes i tensions. Aquest dia, que se celebra el 30 de gener, és un recordatori potent dels valors de la pau, la justícia i la cooperació entre les nacions i les comunitats.

A l’escola, el Dia de la Pau ens ofereix una oportunitat única per educar als estudiants sobre la importància de la pau i els valors que la sustenten. Mitjançant activitats educatives, els nens i nenes poden aprendre sobre els drets humans, la resolució de conflictes i la importància de la diversitat cultural. A més, es promou el diàleg i la comprensió entre els estudiants per construir relacions positives i resoldre els conflictes de manera pacífica.

A cicle inicial hem treballat diferents conceptes sobre la pau, com ara: alegria, respecte, amistat… Us en deixem un recull!

També us recomanem que escolteu el missatge de la cançó Imagine de John Lennon.

Desitgem que hi hagi pau al món!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *