Celebrem Santa Cecilia!

Benvolgudes famílies,

Avui hem celebrat el Dia de la Música en honor a Santa Cecília, patrona de la música i els músics.

A les 9 del matí, en el moment de l’entrada a l’escola, diversos alumnes que estudien un instrument han interpretat diferents temes musicals.

Les obres musicals i cançons que hem pogut escoltar són:

  • 🎶 Quan les oques van al camp
    Interpretada amb el fagot per un alumne de 5è de l’escola.
    Adaptació del poema en anglès de Jane Taylor.
  • 🎵 Himne de Santa Cecília
    Interpretada amb la flauta travessera l’oboè per dues alumnes de 5è.
    Benjamin Britten.
  • 🎵 Himne de l’Alegria
    Interpretada amb l’oboè), la flauta travessera, el clarinet, el piano i la bateria per diferents alumnes de 5è i la mestra de música amb el piano.
    Ludwig van Beethoven.
  • 🥁 Golden
    Interpretada amb la bateria per un alumne de 6è i la mestra de música amb el piano.
    Huntr/x – K-Pop Demon Hunters.
🎥 Cámara De Cine Emoji Veieu el vídeo!

 

Volem felicitar als alumnes pel seu esforç, dedicació i entusiasme i també agrair a les famílies que han fet possible que els seus fills i filles segueixin estudis musicals en escoles de música, així com també felicitar a aquells alumnes que, tot i no cursar estudis formals, han descobert la seva passió per la música i la cultiven tant dins com fora de l’aula de forma autodidacta.

Per a la resta de famílies i alumnes, aquesta ha estat una bona oportunitat per mirar, escoltar i valorar el treball dels companys, potser ser inspirats i reconèixer el valor de la música i d’aprendre a tocar un instrument.

Gaudiu de la música! perquè a la nostra escola la vivim com una expressió compartida i de benestar i té molt de valor dins del nostre projecte educatiu.

Share