Celebrem Santa Cecilia!
21/11/25
El proper divendres 21 de novembre, celebrarem a l’escola el Dia de la Música en honor a Santa Cecília, patrona de la música i els músics. A les 9 del matí, en el moment de l’entrada a l’escola, diversos alumnes que estudien un instrument ens oferiran petites interpretacions musicals.… Llegeix més»







Segueix-nos!