Ciutadella ibèrica de Calafell

La Ciutadella Ibèrica de Calafell (poblat ibèric), és un jaciment arqueològic dels ibers cossetans excavat des de fa poc més de 30 anys. Es tracta d’un recinte fortificat davant del mar, fundat al s.VI a.C.

Vam poder entrar a les seves cases reconstruïdes, on hi havien exposades rèpliques d’objectes de la cultura material dels ibers i passejar per els seus carrers. A més de practicar la seva escriptura, gravar el dibuix d’una moneda, i veure com eren les seves tombes.

Aquesta sortida, ens ha ajudat a entendre millor la societat ibèrica treballada en el context Les etapes de la història. Vam poder reforçar el continguts apressos i gaudir de l’experiència viscuda formant part de la societat ibera per un dia. Ens ho vam passar súper bé!!!

Fotografies de la sortida

Share