Preinscripció i matricula 2017-18

tapa2

novetats: 70.923 és el número de desempat.

Els primers números escollits al desempat seran a partir d’aquest número  i els posteriors, 70.923, 70.924,…  fins arribar al número més gran atorgat. Un cop arribat a aquest número es continuarà per l’1, 2, 3… fins arribar al 70.922, que serà el darrer número assignat.

S’han publicat els llistats definitius de la preinscripció. Estan publicats al taulell d’anuncis de l’escola.

Comprovareu que s’ha afegit una columna final, que és el número de desempat. Aquest serà el número que marcarà l’ordre al sorteig que es farà demà.

Us recordem el calendari de tot el procès:

23 de Març al 4 d’abril Presentació de sol·licituds (tramesa electrònica o paper)
24 d’abril Publicació dels llistats provisionals
25-27 d’abril Presentació de reclamacions
3 de maig Publicació de llistats definitius
4 de maig  Sorteig
8 de maig Publicació de llistes definitives
2 de juny Publicació de les llistes d’admesos
12 al 16 de juny Matriculació

S

Moltes gràcies per l’assistència a la jornada de portes obertes de l’escola que vam celebrar ahir. Feia goig veure el gimnàs de l’escola ple de famílies interessades en conèixer el projecte d’escola, i va ser una molt bona oportunitat per que coneguéssiu al claustre, les representants de l’AFA, i veiéssiu en primera persona qui som, què fem i com ho fem. Ens va agradar molt poder compartir amb vosaltres una estona i us agraïm les bones paraules, comentaris i les ganes de formar-ne part.

Per si algú es va perdre la presentació, no va poder venir o simplement vol tornar a mirar-se-la, us la deixem aquí penjada.

També us facilitem el llibret informatiu que varem repartir

portada-portes-obertes

Per últim us facilitem l’accès a la Informació sobre la Preinscripció 2017-18 (calendari i criteris)

I el calendari de tot el procès:

24 d’abril Publicació dels llistats provisionals
25-27 d’abril Presentació de reclamacions
3 de maig Publicació de llistats definitius
4 de maig  Sorteig
8 de maig Publicació de llistes definitives
2 de juny Publicació de les llistes d’admesos
12 al 16 de juny Matriculació

Si teniu dubtes, escriviu-nos un correu a l’escola i farem el possible per ajudar-vos a resoldre’l i acompanyar-vos en aquesta preinscripció i matricula.

Quan tinguem el document de preinscripció, us el penjarem també en aquest espai.

Moltes gràcies.

La comunitat educativa de l’Escola