Eleccions Consell Escolar

Aquest proper més de novembre són les eleccions als Consells Escolars de Catalunya, i a la nostra escola també.

Hem preparat aquest espai per tal que disposeu de tota la informació necessària i també per que us animeu a participar i formar part d’aquest òrgan que és el més important que tenim com a escola i ens permet poder continuar treballant i millorant la nostra escola i més que això, la nostra comunitat educativa.

eleccions-1-web eleccions-2-web eleccions-3-web eleccions-4-web

Us animem a participar i a presentar-vos com a candidats i candidates el dijous 17 de novembre. Aquí teniu la plantilla per poder-ho fer

Amb la vostra participació i les vostres ganes i il·lusions, de ben segur aconseguim fer una escola i tenir una comunitat educativa encara millor!

Trobareu més informació a la pàgina de la FAPAC