Projecte Educatiu de l’Escola

Ja tenim penjat el Projecte Educatiu de Centre (PEC) de l’escola.

Aquest any hem actualitzat el PEC de l’escola. Després de moltes hores de treball, de reunions, de debats i consens, el dia 29 de maig de 2013 el vàrem aprovar en consell Escolar.

El PEC és el document on s’expliquen la identitat del centre i els seus objectius. També serveix per orientar l’activitat educativa del centre i ha d’impulsar la col·laboració dels diferents membres de la comunitat educativa i la relació amb l’entorn.

Entre altres qüestions, el PEC inclou els criteris, prioritats i plantejaments educatius i metodològics, és a dir, què i de quina manera treballem a l’escola i quina és la nostra filosofia

El deixarem penjat en aquesta noticia uns dies, però després podreu trobar-lo a l’apartat web “Escola”dins de “trets d’identitat”

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>