TEATRE A L’ESCOLA

Aquest curs els alumnes del centre podran gaudir del treball compartit amb Plàudite Arts Escèniques de Proximitat, a través del Projecte Tàndem. Aquest projecte s’ha organitzat per potenciar aspectes d’expressió oral i corporal a través del teatre.

Avui, 10 d’octubre, s’han iniciat les  5 sessions de P5, 1r i 2n on els alumnes realitzaran un tastet i gaudiran de les propostes i dinàmiques d’expressió corporal i oral. Tal i com es va informar a les reunions d’inici de curs, algunes famílies ja heu pogut gaudir i compartir aquestes estones amb els vostres fills i filles.

Els alumnes de Cicle Mitjà i 5è podran gaudir d’aquestes 5 sessions a llarg del 2n trimestre. Els grup de 6è gaudirà de 15 sessions dedicades al treball del teatre, expressió oral i corporal, a partir del gener. Les famílies de Cicle Mitjà i Superior podreu gaudir de la feina feta el dia de Sant Jordi, on els alumnes realitzaran una mostra.

Estem segurs que serà un treball molt profitós per a tota la comunitat educativa!!!