PORTES OBERTES 2020

14/03/2020
US INFORMEM QUE, TAL I COM HA ORDENAT EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ, LA JORNADA DE PORTES OBERTES DEL DIA 19/03/2020 QUEDA ANUL·LADA PER LES MESURES PREVENTIVES A CAUSA DEL COVID-19.

De moment, us adjuntem la documentació que teníem preparada per entregar-vos durant la jornada de portes obertes:

PROJECTE DE CENTRE

PRESENTACIÓ PROJECTE DE CENTRE

UNA MICA DEL NOSTRE DIA A DIA ( una petita mostra en imatges de com és el dia a dia del centre).

GUIA DE PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR PER A FAMILIES

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIO 20-21

ARA PER ARA, ESTEM BUSCANT LA MANERA DE PODER MOSTRAR-VOS L’ESCOLA, PER TAL QUE COMPTEU AMB TOTA LA INFORMACIÓ QUE NECESSITEU PER FER LA PREINSCRIPCIÓ.

SEMBLA QUE EL DEPARTAMENT HABILITARÀ MITJANS PER PODER REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ SEGONS EL CALENDARI PREVIST. US INFORMAREM DELS MITJANS EN QUANT ENS ARRIBI LA INFORMACIÓ.

DISCULPEU LES MOLÈSTIES QUE US PUGUI CAUSAR TOTA AQUESTA SITUACIÓ.

12/03/2020
DONADA SITUACIÓ ACTUAL, US INFORMEM QUE LA JORNADA DE PORTES OBERTES POT PATIR CANVI DE DATA O DE FORMAT. DE SEGUIDA QUE TINGUEM MÉS INFORMACIÓ I INSTRUCCIONS ANIREM ACTUALITZANT EL WEB.
RESPECTE AL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA, A MIDA QUE REBEM LES INFORMACIONS OFICIALS ANIREM PUBLICANT-LES.
MOLTES GRÀCIES I DISCULPEU LES MOLÈSTIES,
EQUIP DIRECTIU

Com cada curs, al llarg del 2n trimestre es portarà a terme el procés de preinscripció dels nous alumnes pel curs 2020-2021. Per tal que les famílies pugueu valorar les diferents opcions que teniu a l’abast pels vostres fills i filles, els centres escolars realitzem jornades de Portes Obertes.

Des de l’Escola Sant Josep-El Pi us convidem a participar d’aquesta oportunitat el dia 19 de març de 2020 a les 15,15h. Durant la sessió us explicarem el nostre projecte i funcionament diari. A més, podreu veure en primera persona les instal·lacions i recursos del centre, així com el dia a dia dels i les alumnes i les activitats que porten a terme al centre.

Anirem penjant al web de l’escola tota la informació relacionada amb la Preinscripció 2020-2021, tot i que podreu trobar la informació actualitzada a l’enllaç:

Informació de la preinscripció del curs 2020-2021

De moment us facilitem el calendari provisional:

Presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria
    del 23 de març a l’1 d’abril de 2020
  • Batxillerat i cicles de grau mitjà de formació professional, i d’arts plàstiques i disseny
    primera quinzena de maig de 2020
  • Cicles de grau superior de formació professional, i d’arts plàstiques i disseny
    segona quinzena de maig de 2020

Matrícula

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i 1r curs d’educació secundària obligatòria