PLA DE REOBERTURA DELS CENTRE EDUCATIUS

Avui, 20 de maig de 2020, el Conseller d’Educació, el Sr. Bargalló, ha  fet una roda de premsa on ha anunciat el Pla de Reobertura dels centres educatius.

De moment, només tenim la mateixa informació que heu pogut escoltar vosaltres a través dels mitjans de comunicació. No tenim instruccions ni directrius clares de com farem aquesta reobertura ni en que consistirà exactament, però hem considerant important compartir amb vosaltres aquest moment, ja que és una notícia que ens tornar a posar a tots en alerta i ens torna a crear incertesa. A mida que avancin els dies, ens aniran arribant indicacions i ens posarem en marxa per fer possible aquesta reobertura.

El que sí que sabem del cert és que:

• La reobertura no es produirà fins el moment en que la nostra regió sanitària no entri en fase 2 de la desescalada.
  • El curs no es reprendrà de forma presencial.
  • L’assistència al centre, no serà per a tots els nivells, sinó només pels alumnes que ens indiqui el Departament,  i serà voluntària en tots els casos.
  • Els grups no podran sobrepassar els 13 alumnes.
  • El calendari escolar es manté tal i com estava previst, per tant, el final de curs serà el 19 de juny de 2020.

A més a més, tenim una altra certesa:

TENIM MOLTES GANES DE PODER TROBAR-NOS, VEURE’NS I TORNAR A COMPARTIR GRANS MOMENTS, COM SEMPRE HO HEM FET!

Us anirem informant de totes les novetats.

Una abraçada,

Equip ESJEP