INICI DE CURS 20-21

Aquest inici de curs serà molt diferent. Ja ho sabíem al juliol i per això vam treballar de valent per deixar enllestides moltes de les qüestions que ara haurem d’aplicar. Durant aquests dies de setembre, després de moltes hores de reunions, valoracions, propostes d’organització, rodes de premsa del conseller, instruccions que s’han modificat de manera continuada…hem pogut aprovar un Pla d’Organització on es concreten moltes de les mesures que ja us hem anat avançant al llarg de la setmana. El dia de 8 de setembre, el Consell Escolar ha aprovat el PLA D’ORGANITZACIÓ CURS 20-21 .Esperem que aquest document us ajudi a aclarir dubtes que podeu tenir, davant la incertesa amb la que es presenta el curs.

Tot i que el document s’ha aprovat en Consell Escolar, és important tenir present que la COVID-19 ens ha fet viure en uns moments de canvi constant als que ens hem d’anar adaptant i que, segurament, implicaran modificacions sobre el document i la planificació que hem fet pel funcionament del centre escolar. Al llarg dels primers dies del curs, podrem valorar si les mesures que hem pres són adequades o hi ha algunes altres propostes que ens poden ajudar a fer del dia a dia de l’escola un moment millor.

Us donem les gràcies per avançat per la paciència i us animem a encarar el curs amb energia positiva per acompanyar a tots els alumnes i totes les alumnes en aquesta nova normalitat.