Deures d’estiu 2016

holidays

L’estiu és un temps especial, sobretot pels nens i les nenes… pels adults també, tot i que menys dies, però també. Temps per relaxar-se, gaudir de la vida, del temps i de viure a un ritme més feliç. Només cal que tanqueu els ulls i recordeu fa uns anys, no tants com per haver-nos-en oblidat, de com tots quan hem sigut petits hem gaudit d’aquest temps, d’aquests dos mesos diferents, gairebé màgics on el temps passa a ser nostre i podem fer de tot i de res.

En aquest espai web que hem creat des de l’escola, no us trobareu recomanacions de quadernets de deures, ni llibres d’activitats per l’estiu, exercicis operacions matemàtiques . Pensem que és important que els alumnes gaudeixin el moment que viuen, el de ser nens i nenes, i que també és un moment ideal per continuar aprenent i treballant però a un altre ritme i amb un altre temps…

Sembla ser que cada cop hi ha més consciència que la tendència de fer nens que viuen amb uns horaris d’adults (escola, extraescolars i deures, o ara a l’estiu: casal i quadernet d’estiu) no aporta cap gran millora, ni porta enlloc.

Des del departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ens han fet arribar unes Recomanacions d’estiu de la Generalitat

Des de l’escola ens agrada el tarannà de la mestra i psicopedagoga Nati Bergadà i us afegim la seva particular proposta Els 39 deures d’estiu que els vostres alumnes voldran fer.

I aquí us deixem els particulars Deures per l’estiu de l’Escola

FEINES ESTIU 15-16

Molt bones vacances i gaudiu molt!

L’equip de mestres de l’escola.