BON NADAL SANTJOSEPINS I SANTJOSEPINES!

Santjosepines i Santjosepins!

Ara fa 100 dies vam iniciar el curs 2020-21 amb moltes incerteses, novetats, canvis en el nostre dia a dia, noves normes de funcionament, noves maneres de relacionar-nos…. El 14 de setembre, quan vam obrir les portes del centre per rebre de nou a tots els nens i totes les nenes de l’escola ho fèiem amb nervis i neguit, però sobretot ho fèiem amb l’alegria de poder retrobar-nos amb aquells amb qui passem tantes hores al llarg del curs.

Al llarg d’aquests 100 dies, ens hem demostrat els uns als altres que junts tenim el poder de sobreposar-nos i fer d’aquesta nova normalitat una situació menys complicada del que pensàvem.

Avui, 21 de desembre, acabem el primer trimestre d’aquest curs atípic amb la seguretat que tot la feina feta ha valgut la pena, que la col·laboració que heu mostrat com a famílies ha estat impecable i que tot l’alumnat ha mostrat una responsabilitat i compromís per poder fer que el curs sigui un èxit.

Aquest sentiment ens encoratja a continuar treballant, comptant sempre amb la necessària implicació de tots i cadascun dels membres de la Comunitat Educativa ESJEP, per poder arribar a final  de curs cridant: “Ho hem aconseguit, el curs ha estat un èxit!”

Ens tornem a veure l’11 de gener de 2021, amb la il·lusió que el proper any sigui millor que aquest 2020, que ja s’acaba i que, ben segur, recordarem sempre!

BON NADAL!!!