Berenar i llibres – Nadal 2017

Ahir a la tarda  vam gaudir de la tradicional sessió de berenar i llibres d’abans de Nadal.

composició: Xavier Torrell

Vam tenir el luxe de poder comptar amb en Jaume Centelles, que va va ser, és i serà per sempre mestre de l’escola, a més de ser el creador d’aquesta bonica idea de compartir una estona, família i escola, plegats compartint històries amb un cafetò i unes galetes. També van assistir a la trobada la Dolors Nadal, també mestra per sempre de l’escola, i altres familiars d’alumnes i ex – alumnes, amb qui vam tenir el goig de compartir una estona ben animada i entretinguda.

En Jaume ens va explicar, descobrir i enlluernar amb la seva proposta de lectures recomanades per aquest nadal 2017, i alguns ja ho vam aprofitar per anar fent llisteta per demanar als mags i magues del Nadal.

Podeu descarregar el tríptic clicant AQUÍ, n’hi ha deu per a cada cicle, alguns per que els nens i nenes els puguin llegir sols, d’altres acompanyats,…

Ens tornarem a veure pels volts d’Abril per tornar a compartir una estoneta i agafar idees de cara al Sant Jordi.