Iniciant la primera maqueta del mural del pati.

Intentar plasmar en un mural col·lectiu al pati la història de l’escola com la del barri, no està sent una tasca senzilla. Però si que és una tasca en equip; de recerca de fotos del barri antic, d’històries personals que no estan penjades per internet, la recerca dels noms del carrer i del seu significat, el nom de les places, … com a la vegada conèixer la història de l’escola com dels nostres pares i mares o de persones properes a nosaltres que han viscut al barri de fa molt de temps.
Tota aquesta informació l’hem anat plasmant en dibuixos, en icones que simbolitzen totes aquestes històries, fets.. que han marcat el que ara l’escola sigui així o el barri que ens envolta sigui d’aquesta determinada manera.
Després de tot un treball de recerca, d’incertesa, de conèixer moltes coses del nostre entorn que no sabíem, comencem la creació de la primera maqueta a escala del que serà el mural, pintat amb pintures, trossos amb esprai o amb plasmació a la paret de fotografies, un gran repte que poc a poc li anem donant llum gràcies a moltes persones que des de l’inici han cregut que mica en mica aniria sortint.
Un procés preciós que esperem que la seva plasmació encara ho sigui més.