XXX JOCS FLORALS ESCOLARS DE L’EIXAMPLE

La nostra escola, com cada any, ha participat en els jocs florals escolars de l’Eixample.
Avui ha estat un dia realment especial, ja que una representació de la nostra escola ha anat a l’acte de lliurament dels guardons dels XXX Jocs Florals Escolars de l’Eixample. Ugo Bodiou, alumne de tercer B del nostre centre, ha rebut el tercer premi, en la seva categoria d’edat, pel seu poema “El mico”. La poesia d’aquest alumne va ser seleccionada entre les escoles del districte. Moltes felicitats!!!

Tots els mestres de la nostra escola estem molt contents de l’esforç i la motivació mostrats en totes les feines presentades pels alumnes del centre. Estem molt orgullosos de vosaltres!!!!

Tots els treballs guanyadors i finalistes del certamen es poden veure a la web del concurs. (cliqueu l’enllaç)

XXX Jocs Florals Escolars de l’Eixample – 2019