VISITEM ELS INSTITUTS ADSCRITS

Enguany com a novetat, i avançant en la coordinació del treball en xarxa dels centres públics del districte de l’Eixample, es va acordar organitzar de manera conjunta les visites als centres adscrits de secundària.

En primer lloc, a l’escola vàrem fer un treball previ on es van recollir els interessos, qüestions i neguits que tenien davant d’aquest canvi.

Per organitzar les visites als instituts vam fer 3 grups aleatoris. I cada alumne/a de sisè ha visitat el dilluns 10 de febrer un centre, o bé el Viladomat, l’Ernest Lluch o el Poeta Maragall conjuntament amb alumnes d’un altre centre de primària del districte.

Ara,  posteriorment ja a l’escola, es farà una posada en comú de cada institut.

Si cliqueu a la fletxa podreu veure les imatges.