Una representació de l’escola ha assistit a l’acte de signatura del Compromís Ciutadà per la sostenibilitat

Alumnes de cinquè de la nostra escola, acompanyats Marta (directora) i Xavi (tutor de 5è), van assistir a l’Acte de Signatura del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat d’Escoles + Sostenibles, que va tenir lloc el passat 16 d’octubre a l’Ajuntament de Barcelona. La crònica de l’acte està publicada a l’últim butlletí dels organitzadors, i podeu llegir-la aquí.

Fotografia de l’Instagram de l’escola (@escolaelsllorers)

Durant l’arribada a l’acte, tots els assistents vàrem facilitar el punt d’origen i el mitjà de transport utilitzat per desplaçar-nos, per tal de calcular les emissions generades. Aquesta informació, sumada al consum energètic de la sala, van donar un resultat de 2,71 tones de CO2 equivalent. Aquestes emissions es compensaran a través d’Andra Pradesh Wind Power, un projecte d’energia eòlica de l’Índia.

Fotografia del Flickr d’Escoles + Sostenibles

Abans d’entrar al Saló, hi havia l’skyline de Barcelona. on vam poder deixar els nostres comentaris sobre com ens imaginem el futur l’any 2100. Us adjuntem les imatges amb el recull de frases.

Aprofitem per fer-vos arribar les imatges de la jornada, les podeu descarregar a través d’aquest enllaç.