ESCOLES MÉS SOSTENIBLES: LLORERS REFUGI CLIMÀTIC

El canvi climàtic és una realitat i afecta la salut i la qualitat de vida de les persones.

L’Ajuntament de Barcelona ha rebut el finançament del Urban Innovation Action (UIA), un programa de la Comissió Europea per al projecte “Adaptar escoles al canvi climàtic a través del verd, el blau i el gris”, que planteja intervencions a la nostra escola i a10 centres més de la ciutat.

Aquestes intervencions són un paquet de mesures blaves (incorporació de punts d’aigua), verdes (espais d’ombra i vegetació) i grises (actuacions sobre els edificis per millorar-ne l’aïllament).

Objectiu del projecte:

Convertir 11 escoles que actualment són vulnerables a la calor en refugis climàtics oberts a tota la ciutadania implementant solucions tradicionals contra la calor als edificis, i transformant els patis introduint vegetació, punts d’aigua i espais d’ombra.

Eixos de treball:

Per acabar d’entendre el nostre interès en aquest projecte, us deixem un petit vídeo explicatiu.