El camí dels residus

Una de les activitats del projecte de 5è A que varen triar i agafar ells/es, va ser la demanda d’una activitat de l’Ajuntament de Barcelona que feia el Punt verd de barri.
En aquesta activitat ens venien a fer un taller a l’escola, per tant avui hem parlat del que és un residu, si tot es pot reciclar, el cicle de la matèria (relacionat-ho amb el cicle dels ordinadors que nosaltres ens hem encarregat de pensar en el què fer amb ells).
Ens expliquen on podem llençar tot tipus de residus i ens donen diferents materials que hem de pensar on anirien i on seria el lloc més adequat.
També comencem a pensar amb els elements amb els quals podem fer compost, i el cicle de la matèria orgànica.
Fem un joc per entendre el cicle de vida en un bosc, en una ciutat i en una escola.
I per acabar el que fem és olorar, tocar i mirar diferents t

ipus de compost.