ACTIVITATS 5è DEL 8 AL 12 DE JUNY

Hola Alumnes de 5è, ja s’acaba el curs, no queda res, una setmana més us deixo les activitats per anar fent. Espero els vostres mails i whats app amb la feina feta. A mitjans de setmana us trucaré com cada setmana per veure com esteu.

A part de tot això a la imatge de sota trobareu també una activitat molt guai d’anglès sobre els emojis i adjectius d’estat d’ànims per aprendre nou vocabulari i per últim una mica de treball artístic per treballar la vostra creativitat i la part més artística que porteu dins.  L’activitat de música és sobre la cantània perquè us podeu gravar en vídeo i enviar-li a l’Ángela.

ACTIVITATS 5è DEL 8  AL 12  DE JUNY

I per no deixar de fer activitat física des de casa, us deixo aquest vídeo on podeu veure com Batman i Elsa de Frozen fan aquests entrenaments per ser superherois. Vosaltres també podeu ser superherois si feu igual. Envieu-nos un vídeo, fotografia o qualsevol cosa sobre què us ha semblat.

Frozen:

Batman:

Com sempre faig deixo el meu mail de nou per qualsevol dubte:

ivan@emarquina.cat

Us envio una abraçada molt gran. Espero les vostres notícies i com ja sabeu us trucaré a final de setmana per veure com esteu i que m’expliqueu com aneu.