Acolliment digital

En el següent document podeu veure el document d´acollida digital que tenim a l´escola i com ens comuniquem amb els alumnes, docents i famílies.

Document d´acollida digital Escola Eduard Marquina

Comunicació amb els docents

• En primer lloc quan arriba una persona nova a l’escola se li subministren el seu usuari i contrasenya pel compte de correu electrònic corporatiu. (xxxxxxxxx@emarquina.cat) juntament amb el seu portàtil docent.
  • Amb l’usuari del centre es té accés directe al NODES del centre per poder penjar activitats i tasques del dia a dia que es van fent a l’aula.

• A cada mestre se li assigna un portàtil amb un codi dotats del Departament d’Educació per a que pugui realitzar tasques i programar les seves classes i preparar material.

Comunicació amb l´alumnat

Amb els alumnes ens comuniquem a través del Google Classroom i si és necessari via email amb el domini emarquina.cat.

Comunicació amb les famílies

INTRANET ( COMUNICACIONS AMB L’ESCOLA, FAMÍLIES I ALUMNES)

Amb les famílies ens comuniquem a través de secretaria o email corporatiu.

Telèfon fixe o mòbil.

Canal de Twiter i Telegram de l´escola.

Web centre i bloc del cicle o nivell.

WEB/BLOC DE L’ESCOLA

Qui ho gestiona?

Administrador bloc (escola Eduard marquina) gestiona pàgina principal bloc àgora-nodes i dona permisos a diferents usuaris (cicle infantil, inicial, mitjà, superior, música, anglès, educació física) per fer les seves publicacions i articles.

Qui participa?

Tots els mestres del claustre. Cada mestre disposa d’un usuari i contrasenya per poder accedir als diferents blocs (bloggers) de cicles. I usuari i contrasenya per poder accedir al bloc principal de l´escola. Cada mestre s’ha d’encarregar de posar articles al bloc .Usuaris – contrasenyes

Tenim full amb usuaris i contrasenyes de la web del centre i blocs de cicles.

ALTRES COMUNICACIONS DINS DEL CENTRE

Qualificacions de notes Mitjançant l´aplicatiu ESFER@ i reunions personals entregant l´informa
imprès de cada alumne.