Competència digital de l’alumnat (CDA)

Els alumnes a partir de 1r poden fer servir chromebooks. Actualment disposem de 40 chromebooks per 1r, 2n , 3r i 4t gràcies als fons propis i de l’aportació feta del PMOE.

La resta de dispositius de l’escola són els 42 chromebooks que fan servir els alumnes de 5è i 6è que han estat dotats per part del departament d’educació.

Cada alumne/a de primària té un correu corporatiu del centre amb un usuari i contrasenya per poder treballar amb el classroom.

El centre ha creat un document concretant les competències digitals que es treballen a cada un dels cursos i matèries adaptada al model del centre. A més, s’han recollit totes les activitats digitals que apareixen a les programacions de les matèries i s’han unificat en un document a nivell de seminari per facilitar el seu seguiment.

En els cursos vinents s’anirà completant la rúbrica i actualitzant les activitats, afegint-ne en aquelles competències quan ho requereixen i reorientant-ne en aquelles que es treballen massa sovint.

Rúbrica competència digital genèrica

Rúbriques competencials

En els següents enllaços podeu trobar les graelles, que ha elaborat cada seminari, amb les corresponents activitats que es treballen en les diferents matèries perquè l’alumnat assoleixi la competència digital.

Enllaç graella degradació per nivells de primària

Tal com figura en la nostra planificació del pla d’estratègia digital de centre, aquests apartats es continuaran desenvolupant durant el curs vinent 23-24.

Programació àmbit digital