INFORMACIONS IMPORTANTS PER A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies, podeu consultar totes  informacions importants per al curs 2020-2021 en l’apartat documents de centre.

Jumping Clay a l’escola!

El dimecres dia 16 de desembre els nens i nenes de l’escola vam fer una figura nadalenca amb el material del Jumping Clay.

Els monitors ens van guiar amb els diferents passos a seguir per tal de realitzar els diferents motius.

Calia estar molt atent i ser precís per aconseguir l’objectiu proposat !!

Aquí teniu els resultat!!

Esperem us agradin!

Les nenes i nens de 4t anem a l’hort!

Fa un temps que les nenes i els nens de 4t treballem a l’hort fent neteja i preparant la terra per cultivar.

Finalment, aquesta setmana hem plantat algunes varietats d’enciams, bledes i espinacs.

Ens agrada molt cuidar el nostre hort!

Si voleu veure tota la feina que hem fet durant aquests dies cliqueu a la imatge.

Taller de sensibilització 6è

El dia 24 de novembre els alumnes  de sisè vam fer una activitat de sensibilització al Fòrum. Amb uns antifaços vam experimentar a la nostra pell el dia a dia de persones invidents i amb problemes de mobilitat.  Va ser resultar una experiència molt enriquidora.

Taller de sensibilització 2n

El dia 4 de novembre els alumnes  de quart van fer una activitat de sensibilització al Fòrum. Vam fer jocs posant-nos antifaços per posar-nos a la pell de persones invidents i amb problemes de mobilitat.  Va ser molt interessant experimentar la realitat d’altres persones.

Taller de sensibilització 4t

El dia 3 de novembre els alumnes  de quart van fer una activitat de sensibilització al Fòrum. Vam fer jocs posant-nos antifaços per posar-nos a la pell de persones invidents i amb problemes de mobilitat.  Va ser molt interessant experimentar la realitat d’altres persones.

ACTIVITATS DE 6è PER A L’ESTIU

Us deixo unes activitats per anar fent aquest estiu i entrar a l’institut molt ben preparats i preparades. Recordeu que com vam fer amb els deures de Setmana Santa, hi ha un exercici a català i a castellà per començar que és d’escoltar. Teniu unes orelles a cada assignatura que heu de clicar quan estigueu preparats per a contestar l’exercici. Una vegada fetes les proves podeu comprovar els vostres encerts al full de solucions que teniu a la vostra disposició al sol. Els podreu fer directament en els fulls lliurats a cadascuna de les vostres famílies quan vinguin a buscar les notes, a partir d’aquesta setmana. Si alguna família no pot venir a l’escola els feu a una llibreta i ja està.

A més, també he deixat diferents enllaços a algunes de les pàgines que he fet durant aquest temps per seguir investigant. I, per últim, dir-vos que no oblideu els elements indispensables per anar a la platja…

Cliqueu a la imatge dels països nòrdics per arribar-hi.

Una abraçada molt forta per a totes i tots!!!

Albert

FI DE CURS I PROPOSTES D’ESTIU PRIMER

HOLA DOCTORS I DOCTORES!

AVUI, ARRIBEM AL FINAL D’AQUESTA AVENTURA QUE ENS HA TOCAT VIURE BEN LLUNY ELS UNS DELS ALTRES, PERÒ MOLT A PROP AL MATEIX TEMPS.

US HEM PREPARAT DIFERENTS PROPOSTES DIVERTIDES PER CONTINUAR APRENENT I GAUDINT DURANT LES VANCANCES. TAMBÉ PODREU VEURE UNA SORPRESA… DESITJO QUE US AGRADI!

CLIQUEU A LA IMATGE PER ACCEDIR.

US TROBAREM A FALTAR!

MOLTS PETONETS I ABRAÇADES.