PROPOSTES D’ACTIVITATS P3

Hola, cargols!

Desitgem que estigueu molt bé!  Aquesta setmana no ens veurem a l’escola però… no us preocupeu!  Tenim unes propostes per fer a casa que segur us agradaran!

Podeu anar fent les activitats que més us interessin a poc a poc.  No cal fer-les totes de cop!  És important que us marqueu un horari per organitzar-vos el dia.  D’aquesta manera, tindreu temps per a tot!

Recordeu que heu de fer un cop de mà a casa.  Vosaltres sou prou grans com per ajudar a recollir les joguines, netejar la pols, parar la taula, fer el vostre llit, portar a rentar la roba bruta i moltes més coses! Reserveu també un temps per trobar un espai de relax per mirar contes, escoltar música, fer migdiada, observar el cel…,  i d’aquesta manera, tornar a la calma.

Us animem a fer-vos fotos realitzant les propostes i a compartir-les amb nosaltres mitjançant el correu: maribelrey@emarquina.cat

Fins ben aviat!  Una abraçada enorme, cargols! 🙂

CLIQUEU A SOBRE DE CADA IMATGE