LLEGIM GRANS I PETITS!

Qui diu que llegir és cosa d’un sol? A la nostra escola recuperem l’apadrinament lector, sabeu de què estem parlant?

L’apadrinament lector és una dinàmica de lectura compartida i en col·laboració entre infants de diferents nivells educatius i d’assoliment del procés de lectoescriptura. L’objectiu a darrere d’aquesta pràctica és els més petits afagin el gust per a llegir mentre que els que estant més avançats en el procés lector, els més grans de l’escola, puguin compartir el seu coneixement i estratègies a l’hora de llegir.

I aquí no s’atura la història! Dels apadrinaments en sorgeixen experiències i amistats que duren tota l’etapa de primària i que recordes per sempre més. A qui no li agrada sentir-se acompanyat i escoltat? Llegir amb companyia està demostrat que motiva i emociona molt més a tothom i, a més, fa que s’aprengui a llegir més i millor. Amb tants aspectes positius segur que ja estàs pensant com incorporar-ho a casa! I tant que sí! Hi ha mil excuses en el dia a dia per a poder llegir; cartells, rètols, revistes, diaris, contes…. us hi animeu?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *