PROPOSTES DE P4 DEL 27 AL 30 D’ABRIL

Hola Pingüins!

Me n’alegro que tots estigueu molt bé! Per començar la setmana vull que escolteu una cançó que us agrada molt: “l’aranyeta xica”. Cliqueu la imatge i canteu-la!

Proposta 1:

Us proposo que aneu a la vostra habitació i observeu tot el que hi ha.

Escolliu 5 coses i les escriviu com llit, armari, mirall, coixí, etc. Si us plau feu una foto i ens l’envieu. Ens encantarà veure la vostra lletra!

Proposta 2:

Us recordeu del quadrat? Cliqueu la imatge i veureu un vídeo on n’hi ha molts. Després en podeu dibuixar molts en un full i fer-li una foto.

Proposta 3:

Us recordeu de totes les coses que vau aprendre sobre els pingüins? Cliqueu a la foto i veureu un vídeo per refrescar la memòria. Després podeu fer un dibuix d’un pingüí.

Proposta 4:

Ja som a la primavera, l’estació de l’any on surten les flors i on  comença a fer més calor. Us proposo que cliqueu la imatge i veureu un conte preciós sobre la primavera. Després podeu fer un dibuix del que més us hagi agradat

Proposta 5:

Us han agradat les propostes de ioga? Aquesta setmana us proposo que feu la postura del gos per enfortir les cames i l’esquena. Ànims!! Cliqueu la imatge

Proposta d’anglès:

Proposta de música:

Cliqueu a les imatges per escoltar les cançons

Proposta de psicomotricitat:

El Joc perdut!

Perquè jugueu a casa de forma divertida. Envieu-me una fotografia o un vídeo de com balleu i jugueu!

Ànims pingüins que ho esteu fent molt bé!!!

Molts petons dolços!

Bàrbara i Vero