MUS-E 2018

Avui a les 10:30h les escoles participants al projecte MUS-E del barri Besòs farem la trobada anual al teatre de l’Institut Barri Besòs.

El programa va començar a Suïssa l’any 1994. Actualment, es desenvolupa a 450 escoles de 12 països: Espanya, Àustria, Bèlgica, Finlàndia, França, Alemanya, Hongria, Israel, Itàlia, Kosovo, Portugal i Suïssa. Hi col·laboren 1.000 artistes i en són beneficiaris més de 50.000 infants.

El projecte està gestionat per la Fundació Yehudi Menuhin, entitat que té com a objectius afavorir la integració social d’infants utilitzant l’art com a eina de cohesió social, defensar els drets de les minories culturals i fomentar de la convivència i la tolerància.