ELS ESPAIS D’APRENENTATGE

El treball mitjançant els espais d’aprenentatge consisteix, bàsicament, en una manera diferent d’organitzar els alumnes, l’espai i els materials per tal de propiciar i construir un lloc d’aprenentatge que sorgeixi espontàniament. En aquests espais els nens/es són els protagonistes i constructors del seu propi aprenentatge. El paper del mestre és secundari i es basa fonamentalment en organitzar i afavorir aquest aprenentatge. Mitjançant aquesta orientació pedagògica volem que els alumnes participin d’una manera més activa, constructiva i creativa del seu aprenentatge escolar i de creixement com a persona.

A Educació infantil fem 5 espais diferenciats als quals assistim durant una hora diària: Atelier, Niu de ciències, Espai matemàtic, llengua i ludoteca.

CI i CM fan dues sessions setmanals i comptem amb sis espais: Atelier, Niu de ciències, matemàtiques, moviment-calma,ludoteca i llenguatge escrit.