EL JOC PERDUT P5

Benvolgudes famílies,

El passat divendres dia 29 d’abril els alumnes de P5 vam fer una sortida al Parc del Diagonal Mar.

L’objectiu d’aquesta sortida era participar en la recerca del Joc Perdut amb altres escoles de Barcelona . Ens ho hem passat molt bé, hem jugat a diversos jocs que ja havíem après a psico i la Magalí ens han explicat un conte meravellós que a mida que avançava s’omplia de personatges divertits i enormes animals. Ha estat una activitat plena d’il·lusió, jocs i moviment.

En acabar, hem anat al parc dels tobogans per posar fi a una jornada d’allò més divertida!!

Mireu,mireu!!