ACTIVITATS DE 6è PER A L’ESTIU

Us deixo unes activitats per anar fent aquest estiu i entrar a l’institut molt ben preparats i preparades. Recordeu que com vam fer amb els deures de Setmana Santa, hi ha un exercici a català i a castellà per començar que és d’escoltar. Teniu unes orelles a cada assignatura que heu de clicar quan estigueu preparats per a contestar l’exercici. Una vegada fetes les proves podeu comprovar els vostres encerts al full de solucions que teniu a la vostra disposició al sol. Els podreu fer directament en els fulls lliurats a cadascuna de les vostres famílies quan vinguin a buscar les notes, a partir d’aquesta setmana. Si alguna família no pot venir a l’escola els feu a una llibreta i ja està.

A més, també he deixat diferents enllaços a algunes de les pàgines que he fet durant aquest temps per seguir investigant. I, per últim, dir-vos que no oblideu els elements indispensables per anar a la platja…

Cliqueu a la imatge dels països nòrdics per arribar-hi.

Una abraçada molt forta per a totes i tots!!!

Albert